mandag 20. september 2010

Tidlig ute?

Jeg fant ut i dag at jeg var den første til å kjøpe billett til Skambanktkonserten på Folken i slutten av november. Faktisk så tidlig ute at jeg kjøpte billett (og skrev mail til dem om at de hadde feil dato) før de fikk oppdaget at de hadde lagt det inn på 26. i stedet for 27. november (kunne jo ventet til dagen etterpå med å kjøpe, være sikker på det der med datoen og sånn, men eh.. Nei.) Her er svaret jeg fikk på om det går greit at jeg har en billett med feil dato på:

Det går sikkert fint, men det aller beste ville evt. vært om du byttet billetten inn til en riktig èn i kafè Akvariet v/ en passende anledning (åpent: 18- 02 hver dag, utenom Søndager). Du var den første som handlet, så datobyttet skjedde nærmest i det den forrige mailen din kom inn...

2 kommentarer: