fredag 11. februar 2011

For spesielt interesserte! (aka Ønskeliste)

Det er merkelig hvordan jeg ikke blogger når jeg har mye å blogge om. Ser to muligen forklaringer. 1: Jeg har for mye å gjøre de gangene det er mye å blogge om. 2: Det er vanskeligere å sette ord på, beskrive og forklare sånne store ting som å kjøpe hus og flytte og slikt, enn det er å skrive om en konsert. Jeg hadde til og med begynt på et langt innlegg om huskjøp og følelser rundt det, men ble aldri ferdig. Det får komme når det kommer.

Nå er det en uke til jeg blir 24(!). Jeg har tenkt en stund på å legge ut ønskeliste her, men kom ikke på det før det i går ble lagt ut ønskeliste på en blogg jeg leser. Da kom jeg på at det gjerne var på tide for meg og. Så hvis noen vil kjøpe gave til meg, og ikke har gjort det til nå, here you are. Til evt andre: Ingen lesetvang ;)

- Penger til festivalpass. Vil på en utenbys festival i sommer, selv om vi kjøper hus. Men siden vi ikke kan reise på mange må jeg ønske meg penger til vi får se litt mer av lineup-en, nytter ikke med festivalpass til noe som viser seg å bli stort sett dritt.
- Penger til reise/ferie. Fordi det ikke blir så lett å få lagt av noe selv fra sommeren av.
- Brune støvletter som går litt oppover leggen, med litt hæl, men slik at de fortsatt går ann å gå på. (str ca 40)
- Litt stor taske, brun eller evt blå, ikke i tøy.
- Joggesko (str ca 40)
- Gavekort på IKEA! (Kommer til å trenge det!)
- Gavekort på teateret.
- Gavekort på Folken o.l.
- Bøker. Det er alltid kjekt med bøker.
- Dill. Med dill mener jeg f.eks skjerf, smykker, øredobber, leggvarmere, knestrømper, etc.
- Musikk.
  • Vinyl: Kråkesølv - Bomtur til jorda, Kaizers - Ompa til du dør og Evig pint (haha!)
  • CD: Grand Island - Songs From Östra Knoll 1.22, Kvelertak - Kvelertak, Kråkesølv - Trådnøsting og Bomtur til jorda, Kaizers - Violeta Violeta I vanl. utg, The Brigade - Dead mans gold, Nephew - alt før DanmarkDenmark.
- Klær. Evt gavekort på klesbutikker.
- Lyst, fint sengeteppe.
- TV-serier på DVD (i første rekke House MD, Stargate SG-1, Stargate Atlantis, men også Scrubs, Futurama, Eureka, Chuck, MASH (hvis det finnes på DVD?), etc).
- En fin og koselig sparegris som det er vanskelig å få pengene ut av.

Og sånn ellers: At alle er glade og fornøyde, verdensfred, fritt Palestina, ny leder og regjering i Egypt, selvstendig Vest-Sahara og bedre kommuneøkonomi. Regner med å få de fleste av de siste punktene her oppfylt altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar