onsdag 13. oktober 2010

Freden senker seg :)

Ligger på sofaen med en sånn deilig, avslappet følelse i kroppen. Disket opp med ost, kjeks og nytraktet kaffe til min kjære da han kom hjem fra bandøving i kveld. Skulle egentlig være en overraskelse, men han fikk selvfølgelig øye på en brie i kjøleskapet tidligere (slik går det når jeg ryddet kjøleskapet for noen dager siden!). Men koselig ble det uansett! Skikkelig avslappet og fin stemning, stearinlysene brenner og radioen står på. Må bli flinkere å gjøre slike ting. Når vi var "nysammenflyttet" for fem år siden utnyttet vi en hver anledning til å gjøre noe spesielt for den andre, men merker jo at slikt blir sjeldnere med årene. Men på sett og vis blir det jo da enda finere når vi gjør noe. Og ikke trenger det være så mye heller, for at det skal bety mye for den som betyr mest. Vi ble nettopp enige i at vi må huske å tenne stearinlys oftere, har de jo bare stående rundt uten å bruke dem de fleste dagene.

Nå er det vel snart på tide å finne senga også. Jeg skal på kveldsvakt i morgen, så kan sove litt frempå :) Må være noen fordeler med kveldsjobbing og! Blir 6. arbeidsdag på rad i morgen, skal gå 7 i strekk fordi jeg jobber inn noe jeg skal ha fri senere. Men det går egentlig overraskende godt, føler meg ikke stort mer klar for helg enn jeg pleier mot midten av uka. Vel, god natt! Skal huske å blåse ut lysene til natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar