onsdag 19. januar 2011

Rakrygget tillitsvalgt (som gleder seg til neste fredag)

Jo, nå har jeg blitt plasstillitsvalgt for sykepleierforbundet på jobben min. Tillitsvalgt for ganske mange voksne mennesker. Litt skremmende. Men litt spennende også. Håper bare jeg får kurs og opplæring slik jeg har blitt lovet ;)

Ellers.. Ryggen er blitt bra, og jeg er tilbake i fullt arbeid uten tilrettelegging. Ikke det at det var så mye hjelp i tilretteleggingen - angrer som en helt på at jeg gikk de første dagene etter jeg fikk vondt, for man skal ikke være på jobb når man har så vondt at man ikke klarer stå beint. Det ble leid inn folk i tillegg til meg, men når det f.eks er leid inn hjelpepleier på siden, men det svømmer over av travle sykepleieroppgaver hjelper det ikke så veldig mye å slippe å ta de tyngste stellene. Men helt ærlig vet jeg ikke hvordan vi skulle fått til sist uke om ikke både jeg og ei til hadde tilrettelegging, for det var så travelt. Flaks i uflaksen får vi kalle det!

På fredag reiser Anders til Trondheim og Urørtfinalen, der han skal heie frem Honningbarna. (For å stemme på dem, send U 5 til 1987. Gjør det!). På fredag spiller Kråkesølv på Folken. Hva jeg skal? På kveldsvakt på Kleppheimen, selvfølgelig. Sånn er det jo. Det må man bare leve med. Jeg får heller glede meg til neste fredag. Da er det minnekonsert for musikkjournalisten Kjetil Wold, som døde i fjor. Gjett hvem som skal spille der! Jeg kan gi noen hint: Bandet (og de fleste av bandmedlemmene) har røtter på Jæren. Det begynner på S.. De har egentlig konsertpause nå. Og det blir 9. gang jeg ser dem live! :D Fineste Skambankt som jeg ikke trodde jeg skulle se igjen før i beste fall til sommeren, i verste fall om tre år! Vet ikke hvor langt set de skal ha da, men om det blir tre eller ti låter skal jeg nyte det :)

Neste fredag kommer visst også Kaizersplata i posten. Det blir sikkert også kjekt. Uansett ser jeg frem til neste helg. Blogges da! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar