tirsdag 14. desember 2010

Vinglesivjune!

Hodet mitt går i sirkel for øyeblikket. Ca sånn:

- Gleder meg til Kaizers på Folken 11. februar! Men etter å ha sett dem da kommer jeg til å angre meg grønn på at jeg ikke kjøpte billett til 12. februar også. Og nå har de lagt ut nye billetter som sikkert snart er utsolgt!
- Det er ikke nødvendig å bruke 800 kr (må jo ha med min bedre halvdel) på å se samme band på samme scene to dager etter hverandre.
- Men!!!
- Men Danmark da?
- Jaa! *Sjekke ferge og hotell og alt mulig.* Det er jo helt overkommelig. Har jo penger på sparekonto!
- Men det er helt ufornuftig. Har viktigere ting å bruke de pengene på vet jeg.
- Jo, men jeg vil jo!
- Men Kaizers skal spille festivaler i sommer. Og Norgesturne til høsten. Og Skambankt spiller kanskje i Danmark til sommeren!!! Kan jo heller spare de pengene til det!
- Joo, forsåvidt. Har jo mange muligheter senere..
- Nemlig!
- Men det er så lenge mellom! Og så kommer jeg til å angre! Folken da?
- 800 kr. Unødvendig. Remember?
- Jammen! Andre gjør det jo!
- Ja, hvis alle andre hoppa utfor et stup ville jeg hoppet etter?
- Det hadde blitt ensomt å stå igjen alene på toppen hvertfall!
- God natt!
-.....

1 kommentar: